Werken bij de snelst groeiende gemeente van Nederland? Een dynamische omgeving vol vrijheid en ruimte om je als professional verder te ontwikkelen. Een stad met een continue stroom van uitdagende projecten. Het werken bij en voor gemeente Almere is divers en vaak ook complex. De hoeveelheid diensten en producten is bijzonder groot. Van een rijbewijs tot een omgevingsvergunning. Van een ruimtevisie tot het organiseren van de verkiezingen. Het resultaat in je werk is heel tastbaar en je draagt bij aan maatschappelijke opgaven. Wil jij bij gemeente Almere aan de slag, maar zit er op dit moment geen geschikte vacature bij? Laat ons weten waar je naar op zoek bent. Dat kan via bijgaande link.
Vanwege de groei van de stad gaat onze organisatie de komende jaren flink uitbreiden. Naar verwachting zullen we in 2023 meer dan 400 vacatures hebben. Dat zijn vooral functies op het gebied van:
- Ruimtelijke ordening
- Sociaal domein
- Veiligheid en Handhaving
- Management
- Civiele techniek
- Inkoop en contractmanagement
- Finance
- Secretarieel
- Juridisch
- IT
Op de pagina's voor de verschillende afdelingen kan je zien welke vacatures er regelmatig voorbijkomen of eventueel verwacht worden. Altijd als eerste op de hoogte van onze vacatures? Meld je dan aan voor onze vacature nieuwsbrief. Naast onze eigen vacatures ook regelmatig tips over vacatures in de regio of solliciteren in het algemeen.