IT.

Werken als IT-er bij Gemeente Almere

 
Een gemeente is een bijzondere en complexe organisatie. Veel mensen kennen ons van het aanvragen van een rijbewijs of paspoort, maar wij doen veel meer dan dat. Binnen gemeente Almere zijn ruim 400 verschillende bedrijfsprocessen. Ieder proces is van invloed op het wonen en werken van iedere Almeerder. Dat is een dynamische en uitdagende verantwoordelijkheid. Al deze verschillende bedrijfsprocessen zijn van invloed op de werkzaamheden van onze ICT afdeling. Gemeente Almere is bekend om haar innovatieve en vernieuwende werkwijze. Maar deze innovaties en vernieuwingen vragen wat van de wijze waarop IT en Informatievoorziening is geregeld binnen onze organisatie. Hiervoor zijn verschillende initiatieven uitgerold. Om al deze ideeĆ«n tot een succesvol einde te brengen, hebben wij jou nodig!

Het komende jaar (2022-2023) gaan wij uitbreiden met veel verschillende rollen. Hierbij kun je denken aan:

  • Project-/programmamanagers
  • Projectleiders
  • Functioneel beheerders
  • Werkplekbeheerders/floor walkers
  • Servicedesk medewerkers
  • Release manager
  • Test coƶrdinator

Natuurlijk krijg jij een uitdagende functie op een afdeling die volop aan het ontwikkelen en innoveren is, maar gemeente Almere biedt jou meer. De afdeling ICT staat bekend om haar open en gemoedelijke sfeer. Kennisontwikkeling staat binnen de afdeling hoog op de agenda en als medewerker krijg jij alle vrijheid en ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Hiervoor is een uitgebreide keuze aan trainingen en opleidingen aanwezig. Interesse? We houden je graag op de hoogte via onze vacature alert.