Communicatie en dienstverlening

Communicatie & Dienstverlening


Wil jij werken in een organisatie die ertoe doet, in een bruisende en complexe grootstedelijke omgeving? Heb jij een hart voor communicatie of marketing? Dan is werken voor Gemeente Almere iets voor jou! Almere is met circa 220.000 inwoners de achtste stad van Nederland en ontwikkelt zich naar een stad van circa 350.000 inwoners. De snelheid waarmee de stad groeit is uniek en wordt mogelijk gemaakt door de samenwerking tussen gemeente, inwoners en partners in de stad. Ambitie, energie, kansen zien en benutten, ruimte geven en nemen zijn kenmerken van deze samenwerking. Tegelijkertijd is Almere ook een grote stad als alle andere grote steden, met de daarbij behorende uitdagingen. 

De manier waarop een gemeente communiceert is sterk aan het veranderen. Stakeholders bepalen steeds vaker de agenda en dat vraagt een grote mate van alertheid van de gemeente. In de veranderende samenleving zoeken inwoners en ondernemers op andere manieren contact en interactie en de gemeente zoekt naar nieuwe wijzen om participatie vorm te geven. Digitale kanalen en sociale media spelen daarbij een grote rol. Informatie is altijd en overal beschikbaar en is steeds meer visueel georiĆ«nteerd en wordt steeds sneller en vluchtiger. De gemeente wil daarop inspelen en effectief blijven in het maken van verbinding met haar omgeving. De verantwoordelijkheid van de afdeling Communicatie, Marketing en Dienstverlening is om de organisatie hierbij maximaal te ondersteunen en collega’s en bestuurders in staat te stellen om actief in contact te staan met elkaar en de mensen in onze omgeving.

Recente vacatures:

  • Communicatieadviseur
  • Woordvoerder
  • Medewerker Klant Contact Centrum
  • Junior communicatieadviseur
  • Webcaremedewerker
  • Social media redacteur
  • Adviseur Interne communicatie 

Interesse in toekomstige vacatures? We houden je graag op de hoogte via onze vacature alertCorporate recruiter: Willem van Beurden